Computerprobleem?

Hulp op afstand

Heb je een probleem met je computer of een programma? Mogelijks kunnen wij dit van op afstand oplossen. Maak hiervoor een afspraak.

Wat kan ik nu alvast doen?

Stappenplan: Hoe verbinden met TeamViewer

1. Controleer of u TeamViewer al op uw computer heeft staan

Heb je jouw computer bij ons aangekocht dan staat het programma ‘TeamViewer SVB-Janssen’ wellicht al op je toestel. Als dit niet het geval is kan je deze versie van TeamViewer downloaden via bovenstaande blauwe knop.

2. Open TeamViewer op uw toestel

Zodra je met één van onze medewerkers in gesprek bent open je het programma ‘TeamViewer SVB-Janssen’. Als je deze nog maar net gedownload hebt via bovenstaande knop, vind je deze terug in de downloadmap van je computer.

3. Verbinding maken via TeamViewer

Wanneer je TeamViewer geopend hebt, zie je jouw ‘Partner-ID’ staan. Deze geef je door aan onze collega die met jou aan de lijn hangt. Hierdoor kunnen wij, op dat moment, verbinding maken met uw computer.

4. Tijdens het gebruiken van TeamViewer

Zodra we verbonden zijn met je computer kunnen wij de nodige hulp op afstand geven. We zien op dat moment jouw volledige scherm en kunnen de computer vlot bedienen. Zo ben je nog sneller geholpen.

5. Na het gebruik van TeamViewer

Mogelijks is jouw probleem nu opgelost. Nu kan je TeamViewer terug sluiten. Zo kan niemand van op afstand meer toegang krijgen tot jouw computer.